Carriere / SEPTEMBER 18, 2017 11:10 Voor een toekomstvisie op ons vak, hebben we meer aan domme vragen dan aan grote woorden We hebben in de communicatie, marketing, media en reclame bovengemiddeld last van stoerdoenerij.
Reputatie & crisis / NOVEMBER 21, 2016 17:13 Identiteit in de politiek is gevaarlijk Over splijtende identiteiten.
Influencer marketing / MAY 25, 2016 15:06 Merken hebben psychiaters nodig Als mentale zaken uit het lood staan, storten zelfs machtige concerns als een kaartenhuis in elkaar.
Digital transformation / FEBRUARY 15, 2016 13:32 Ingewikkelde technologie domineert ons vak. Een goede zaak? Ideeën zijn tegenwoordig de uitkomst van een nauwkeurig gestuurd, gecontroleerd en gecertificeerd proces.
Gedragsverandering / NOVEMBER 29, 2015 12:32 Storytelling, branded journalism, advertorial: allemaal sluiproutes met een onzuiver motief De druk van de verdienmodellen heeft de dijk tussen zout en zoet laten bezwijken. Aan beide kanten klotst nu het brakke water dat content…
Media / OCTOBER 25, 2015 10:00 Hoezo is Het Verhaal vandaag het antwoord op alles? De laatste toevlucht voor bedrijven die niets te vertellen hebben: Het Verhaal.
Merkstrategie / MAY 20, 2015 07:00 De geest en de getallen Door de obsessie met technieken en kanalen is er een terrein braak komen te liggen. Daar ligt een grote kans voor merken.
Carriere / FEBRUARY 15, 2015 10:45 Techniek staat voor niets, dat is het mooie én het probleem Bedrijven zouden zich meer rekenschap moeten geven van hun motieven in plaats van zich blind te staren op techniek.
Merkstrategie / JANUARY 28, 2015 15:00 Mention the war Degelijkheid, betrouwbaarheid, Auschwitz, duurzaamheid. Wat hoort er in het rijtje niet thuis?
Influencer marketing / DECEMBER 25, 2014 09:00 Willen we méér of minder marketing? De vrije markt is de enig overgebleven sturende kracht in de maatschappij. Het resultaat is dat alles gemarineerd is in marketing. Hoe…