Carriere / 18 SEPTEMBER 2017, 11:10:43 Voor een toekomstvisie op ons vak, hebben we meer aan domme vragen dan aan grote woorden We hebben in de communicatie, marketing, media en reclame bovengemiddeld last van stoerdoenerij.
Reputatie & crisis / 21 NOVEMBER 2016, 17:13:56 Identiteit in de politiek is gevaarlijk Over splijtende identiteiten.
Influencer marketing / 25 MEI 2016, 15:06:38 Merken hebben psychiaters nodig Als mentale zaken uit het lood staan, storten zelfs machtige concerns als een kaartenhuis in elkaar.
Digital transformation / 15 FEBRUARI 2016, 13:32:40 Ingewikkelde technologie domineert ons vak. Een goede zaak? Ideeën zijn tegenwoordig de uitkomst van een nauwkeurig gestuurd, gecontroleerd en gecertificeerd proces.
Gedragsverandering / 29 NOVEMBER 2015, 12:32:31 Storytelling, branded journalism, advertorial: allemaal sluiproutes met een onzuiver motief De druk van de verdienmodellen heeft de dijk tussen zout en zoet laten bezwijken. Aan beide kanten klotst nu het brakke water dat content…
Media / 25 OKTOBER 2015, 10:00:00 Hoezo is Het Verhaal vandaag het antwoord op alles? De laatste toevlucht voor bedrijven die niets te vertellen hebben: Het Verhaal.
Merkstrategie / 20 MEI 2015, 07:00:21 De geest en de getallen Door de obsessie met technieken en kanalen is er een terrein braak komen te liggen. Daar ligt een grote kans voor merken.
Carriere / 15 FEBRUARI 2015, 10:45:40 Techniek staat voor niets, dat is het mooie én het probleem Bedrijven zouden zich meer rekenschap moeten geven van hun motieven in plaats van zich blind te staren op techniek.
Merkstrategie / 28 JANUARI 2015, 15:00:00 Mention the war Degelijkheid, betrouwbaarheid, Auschwitz, duurzaamheid. Wat hoort er in het rijtje niet thuis?
Influencer marketing / 25 DECEMBER 2014, 09:00:00 Willen we méér of minder marketing? De vrije markt is de enig overgebleven sturende kracht in de maatschappij. Het resultaat is dat alles gemarineerd is in marketing. Hoe…