Effectiviteit / 26 NOVEMBER 2018, 16:10:00 Waarom eventmarketing niet mag missen in de marketingcommunicatiemix Engagement is essentieel om de consument door de funnel te leiden, van awareness tot transactie
Media / 15 NOVEMBER 2018, 09:07:00 Consument heeft vertrouwen in sterke magazinemerken In tijden van dalend vertrouwen zijn sterke magazinemerken voor de consument belangrijker dan ooit te voren, zegt Joyce Nieuwenhuijs
Data & Insights / 14 NOVEMBER 2018, 09:44:00 Seks, slapen of Kek Mama lezen Aandacht moet je verdienen
Media / 19 OKTOBER 2018, 13:38:00 Unieke samenwerking Renault en NU.nl rondom Dutch Design Week Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week
Data & Insights / 18 OKTOBER 2018, 16:15:00 VIDEO: Sanoma FMCG brengt de customer journey van de shopper in kaart Tijdens de customer journey heeft Sanoma FMCG inzichtelijk welke fase de consument doorloopt voordat zij overgaat tot aankoop.
Media / 17 OKTOBER 2018, 11:27:00 Hoofdredacteur Marije Veerman over haar plannen met Flair Marije Veerman volgde deze zomer Leonieke Borghuis op als hoofdredacteur van weekblad Flair
Campagnes / 15 OKTOBER 2018, 13:24:00 Een creatieve printcampagne voor Lancôme Hypnôse Sanoma creëert een unieke print outsert door gestanste papieren wimpers onderdeel te laten zijn van een pagina
Media / 11 OKTOBER 2018, 13:57:00 Bloeiende campermarkt aanleiding voor nieuw magazine AutoWeek lanceert AutoWeek Campers
Media / 11 OKTOBER 2018, 11:29:00 NU.nl wint hackathon met concept voor belangrijk nieuws op maat NU.nl heeft woensdag de Amsterdam AI Hackathon gewonnen met een plan om gebruikers belangrijk nieuws op maat te brengen
Media / 11 SEPTEMBER 2018, 12:51:00 Sanoma & SCOUPY starten totaalpropositie voor FMCG Vandaag lanceert Sanoma haar nieuwe totaalaanpak voor FMCG-klanten. Hierin speelt de recente acquisitie van SCOUPY een grote rol