Premium Effectiviteit / 26 NOVEMBER 2018, 16:10:00 Waarom eventmarketing niet mag missen in de marketingcommunicatiemix Engagement is essentieel om de consument door de funnel te leiden, van awareness tot transactie
Premium Media / 15 NOVEMBER 2018, 09:07:00 Consument heeft vertrouwen in sterke magazinemerken In tijden van dalend vertrouwen zijn sterke magazinemerken voor de consument belangrijker dan ooit te voren, zegt Joyce Nieuwenhuijs
Premium Data & Insights / 14 NOVEMBER 2018, 09:44:00 Seks, slapen of Kek Mama lezen Aandacht moet je verdienen
Premium Media / 19 OKTOBER 2018, 13:38:00 Unieke samenwerking Renault en NU.nl rondom Dutch Design Week Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week
Premium Data & Insights / 18 OKTOBER 2018, 16:15:00 VIDEO: Sanoma FMCG brengt de customer journey van de shopper in kaart Tijdens de customer journey heeft Sanoma FMCG inzichtelijk welke fase de consument doorloopt voordat zij overgaat tot aankoop.
Premium Media / 17 OKTOBER 2018, 11:27:00 Hoofdredacteur Marije Veerman over haar plannen met Flair Marije Veerman volgde deze zomer Leonieke Borghuis op als hoofdredacteur van weekblad Flair
Premium Campagnes / 15 OKTOBER 2018, 13:24:00 Een creatieve printcampagne voor Lancôme Hypnôse Sanoma creëert een unieke print outsert door gestanste papieren wimpers onderdeel te laten zijn van een pagina
Premium Media / 11 OKTOBER 2018, 13:57:00 Bloeiende campermarkt aanleiding voor nieuw magazine AutoWeek lanceert AutoWeek Campers
Premium Media / 11 OKTOBER 2018, 11:29:00 NU.nl wint hackathon met concept voor belangrijk nieuws op maat NU.nl heeft woensdag de Amsterdam AI Hackathon gewonnen met een plan om gebruikers belangrijk nieuws op maat te brengen
Premium Media / 11 SEPTEMBER 2018, 12:51:00 Sanoma & SCOUPY starten totaalpropositie voor FMCG Vandaag lanceert Sanoma haar nieuwe totaalaanpak voor FMCG-klanten. Hierin speelt de recente acquisitie van SCOUPY een grote rol