Carriere / APRIL 17, 2015 15:12 De sportsector is toe aan andere dienstverlening Sportclubs zien leden vertrekken. Wat kunnen ze doen om te overleven?
Design / MARCH 18, 2014 11:23 Banken: zorg er eerst voor dat de basis goed is Zolang klanten ontevreden zijn over de basale dienstverlening moet je tekortkomingen niet camoufleren met nieuwe, innovatieve diensten.
Merkstrategie / JULY 30, 2013 18:10 Vakanties: van schrapen naar schrappen Crisis slaat toe De economische crisis heeft nu ook de vakantiegangers in zijn greep. Nederlanders bezuinigen op het aantal…
Customer Experience / APRIL 10, 2013 09:33 De QR-code: (s)kent u hem al? I.s.m.: Ivo Temmink Over het nut van QR-codes doen uiteenlopende verhalen de ronde. Aanhangers voorspellen de QR-code…
Data & Insights / JANUARY 30, 2013 13:10 Datakwaliteit als basis voor uw klantwaardestrategie Het belang van kwalitatief goede klantdata kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Hoe je het ook draait of keert, van operationeel tot…
Digital transformation / DECEMBER 5, 2012 13:27 Big Data, the next big thing in business The next big thing in business is called ‘Big Data’. Dat concludeer ik na mijn bezoek aan het DMA12 congres en vakbeurs. Het…
Customer Experience / JUNE 18, 2012 12:53 Welke kanalen gebruikt je klant en met welk doel? Marketeers hebben vaak onvoldoende inzicht in het mediagedrag van hun klanten. De meeste marketeers hebben nog steeds de illusie…
Carriere / APRIL 12, 2012 11:37 Dat kan beter, dat voorspellen ‘Honderd agents 9292 OV ingeschakeld door sneeuw’ kopte Telecommerce in februari. Een reactieve reactie van 9292, met een goede…
Customer Experience / JANUARY 19, 2012 19:05 Kanaalgebruik anno nu Financials weten over het algemeen welke kanalen klanten gebruiken voor welke doeleinden. Maar het blijft lastig om de verschillende…
Customer Experience / NOVEMBER 22, 2011 15:52 Tweet of niet? Wie niet aanwezig is op de bekende sociale media-kanalen telt niet mee. Want hoe kun je je klanten goed te woord staan en inspelen op…