Customer Experience / 8 NOVEMBER 2016, 18:40:42 Adobe Symposium 2016: Customer Experience Comes First Vandaag wordt op deze pagina live verslag gedaan van het Adobe Symposium, dat plaatsvindt in het Eye filmmuseum in Amsterdam.
Craft / 15 JUNI 2016, 11:25:43 Arun Bhattacharya (Adobe): 'Marketeers en techneuten moeten meer samenwerken' Welk apparaat de klant gebruikt is niet belangrijk, het gaat om de ervaring.
Gedragsverandering / 9 JUNI 2016, 12:22:38 [Interview] 'Om te veranderen moet je de hiërarchie plat slaan' Innovatiemanager Leon Bedaux (KPN) over de voorwaarden om als groot bedrijf innovatief te blijven.
Contentmarketing / 18 MAART 2016, 14:30:55 Van massacommunicatie naar ‘micro-personalisatie’ Is het noodzakelijk om gedurende alle online contactmomenten een gepersonaliseerde en relevante ervaring te bieden?
Data & Insights / 17 MAART 2016, 14:10:31 Op weg naar een data-gedreven marketingorganisatie Websites en apps genereren enorme hoeveelheden data. Hoe maak je deze inzichtelijk en beheersbaar?
Data & Insights / 16 MAART 2016, 14:16:00 De digital marketeer van de toekomst werkt ‘real-time’ Maandag is de Digital Marketing Webinar Week van Adobe gestart, vandaag ging het over contentcreatie, marketing automatisering en het…
Contentmarketing / 14 MAART 2016, 13:30:04 Digital Marketing Webinar Week van Adobe start met de klantreis Zojuist is de Digital Marketing Webinar Week (#DMWW) gestart door Adobe. Tot en met vrijdag 18 maart wordt er om 11:00 uur elke dag een…
Customer Experience / 8 FEBRUARI 2016, 15:49:42 Project Comet en de 'mobile mindshift' van Adobe Adobe licht tipje op van de sluier rond Project Comet.
Digital transformation / 26 JANUARI 2016, 11:20:12 'Dit wordt het jaar van Virtual Reality voor KLM' Met de VR-app die KLM vorige week lanceerde kun je de nieuwe Boeing 787 bekijken. Wat kan een luchtvaartbedrijf nog meer met Virtual…
Contentmarketing / 11 NOVEMBER 2015, 09:40:48 Live blog: Adobe SymposiumTV in Eye Amsterdam Hoe zorg je voor baanbrekende persoonlijke digitale ervaringen? Wat is daarvoor nodig en hoe ziet de toekomst van digital marketing eruit?