Merkstrategie / DECEMBER 23, 2019 13:48 Kerstboomgedachte voor een nieuw decennium We zijn gevangen in een tijdperk waarin logica en feiten zegevieren boven gevoelens. Kunnen we daaruit ontsnappen?
Digital transformation / DECEMBER 9, 2019 10:51 Het is tijd de hackathon te vervangen door een 'humathon' Een humathon faciliteert de discussie rondom de rol en de keuzevrijheid van de mens in een digitaal tijdperk.
Merkstrategie / NOVEMBER 26, 2019 11:49 Dit is de heldenreis die marketing terugbracht bij zijn oorsprong Marketeers niet langer als de meesters van de middelen, maar als de fundamentele denkers in het vervullen van verlangens en behoeften.
Merkstrategie / NOVEMBER 11, 2019 15:25 Gestileerde Kiwi '€200.000 blijft veel geld voor een gestileerde oranje tulp die een onmogelijke positionering moet verbeelden.'
Customer Experience / OCTOBER 9, 2019 17:27 The Netherlands: zéro points Ik begrijp Minister Sigrid Kaag van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking als ze stelt: ‘Geen Holland-promo meer, maar…
Merkstrategie / SEPTEMBER 12, 2019 17:25 De winnaars van de toekomst zijn gebouwd op waarden Het consequent toepassen van principes en waarden wordt de grootste uitdaging.
Carriere / AUGUST 21, 2019 11:36 Gaan deze 181 handtekeningen eindelijk zorgen voor de echte verandering? Een invloedrijke groep Amerikaanse ceo's besluit dat bedrijven ook hun sociale verantwoordelijkheid moeten nemen. Waarom nu pas?
Digital transformation / AUGUST 6, 2019 16:58 De bestgelezen column ooit (met deze titel) Wie is vandaag de dag nou niet geïnteresseerd in cijfers?
Merkstrategie / JULY 1, 2019 12:43 De strategische les van de Oranje Leeuwinnen voor de marketeer Als een strategie niet snel genoeg succes oplevert, wordt die al snel ingeruild voor paniekvoetbal.
Media / JUNE 13, 2019 10:44 Het echte belang van de Publieke Omroep De NPO-discussie moet niet gaan over belangetjes van 28 merken over 17 kanaaltjes, maar over slagkracht, één visie en één missie.