PR / MARCH 25, 2019 22:03 Juist communicatiemanagers moeten bestuurders durven tegenspreken Een weerwoord in de top van organisaties is er vaak niet. Men omringt zich graag met gelijkgestemden, waar een kritische adviseur nodig is.
PR / JUNE 5, 2018 15:16 Als het volk woedend is: 10 adviezen voor crisiscommunicatie Hoe kun je inspelen op de verwachtingen in de omgeving als het misgaat? Deze lessen helpen.
Interne communicatie / NOVEMBER 7, 2017 11:01 14 cruciale vragen om een media-interview goed in te gaan Plus 15 do’s en don'ts tijdens een vraaggesprek
Media / JULY 14, 2016 13:06 Tesla’s kapitale PR-blunders na dodelijk ongeval met zelfrijdende auto Defensief, rationeel en met weinig empatie
PR / MAY 6, 2015 09:36 Bedrijven zien reputatieschade wereldwijd als grootste risico Bijna de helft van de ondervraagde bedrijven is niet klaar om een risico te voorkomen.
Customer Experience / APRIL 20, 2015 10:12 Is het vertrek van UvA-voorzitter Louise Gunning symptoombestrijding of een doorbraak? Steeds vaker raakt het boegbeeld persoonlijk in de verdrukking als het misgaat bij een crisis.
Merkstrategie / MARCH 26, 2015 10:02 5 cruciale punten voor communicatie over gevoelige issues Bij vervelende maatschappelijke issues valt niet altijd iets te winnen, maar wel veel succesvol te beschermen.
Programmatic / FEBRUARY 17, 2015 10:06 CEO's kunnen voorbeeld nemen aan crisismanagers Branson en Fernandes Leiderschap en de cultuur van de organisatie zijn de meest onderschatte factoren voor het succes van crisiscommunicatie.
Design / JANUARY 14, 2015 09:28 Luisteren, de belangrijkste randvoorwaarde voor reputatiemanagement Gestructureerde monitoring kan de kans op crisis verkleinen tot 76%
Purpose Marketing / DECEMBER 5, 2014 11:33 6 overlevingstips voor bestuurders die geven om hun reputatie Huidige generatie bestuurders moet leren omgaan met nieuwe werkelijkheid.