Media / 2 APRIL 2015, 15:39:34 Big data biedt ongekende mogelijkheden. Alleen is dat niet voldoende Draaide big data tot voor kort om het verzamelen van gegevens, dankzij kunstmatige intelligentie kunnen we eindelijk gaan voorspellen.
Programmatic / 27 FEBRUARI 2015, 12:16:54 Zo leidt de bannermaffia de inkoper om de tuin. En dit wordt er tegen gedaan Advertentiefraude, een groeiend probleem van € 8,2 miljard.
Purpose Marketing / 25 DECEMBER 2014, 15:30:50 De toekomst van gepersonaliseerde marketing is niet eng Consumenten voelen zich maar al te vaak onbegrepen, onverschillig, ongeïnteresseerd of zelfs onprettig bij online advertenties.
Digital transformation / 29 SEPTEMBER 2014, 16:31:28 Het draait om de volledige customer journey, niet alleen last click Tegenwoordig zien adverteerders een rechtstreeks verband tussen een advertentie en de aankoop van een product. Veel adverteerders en…
Customer Experience / 28 JUNI 2014, 09:44:27 Location based marketing voor B2B De potentie van location based marketing is groot, maar wordt nog lang niet volledig benut.
Programmatic / 11 APRIL 2014, 09:15:04 4 basis-aspecten van geautomatiseerd online adverteren Een van de hardst groeiende ontwikkelingen op het gebied van digital advertising, is geautomatiseerd online adverteren. En de groei is er…
Reputatie & crisis / 21 FEBRUARI 2014, 15:45:17 De ‘search engine marketeer’ - een nieuwe challenger voor display-advertising? De afgelopen jaren is de markt voor display-advertising sterk veranderd. Een onafhankelijk aantal verschillende soorten organisaties, met…
Programmatic / 29 JANUARI 2014, 10:46:12 Programmatic buying maakt de belofte van mobile waar Volgens een rapport van IAB maakte 85 procent van de adverteerders afgelopen jaar gebruik van programmatic buying. Het is dan ook geen…
Design / 10 JANUARI 2014, 10:38:07 Online advertising: Stop scammers. Nu! Adverteerders zijn niet de enigen die profiteren van de vooruitgang in de online marketingtechnologie, scammers doen dat ook.
Interne communicatie / 17 DECEMBER 2013, 15:56:53 Hoe verandert big data de rol van de moderne CMO? Wereldwijd proberen CMO’s de beste inzichten te vergaren uit de tsunami van online-consumentengegevens. Nu de advertentiewereld meer…