Interne communicatie / 10 JANUARI 2014, 16:34:59 Een ideaal welkomsttraject voor donateurs: waar begin ik? Met een uitgekiend welkomsttraject vergroten goede doelen de loyaliteit van donateurs.
Influencer marketing / 21 APRIL 2011, 08:34:14 Spruitjesburgers als MVO beleid? Gisteren presenteerde grootgrutter Lidl, het Lidl Kinderkookboek, als onderdeel van een bredere campagne om “uiting te geven aan het…
Programmatic / 8 OKTOBER 2010, 09:58:40 Tijd voor Slow innovation Dat niet alle innovaties hip, snel en baanbrekend hoeven zijn blijkt wel uit de levensgeschiedenis van een 4 eeuwen oud, als ‘just…
Programmatic / 20 DECEMBER 2009, 14:29:52 Waarom Alpe d'HuZes volgend jaar 10 miljoen oplevert Sportief gezien is het krankzinnig om op één dag 6 keer de Alpe d’Huez op te fietsen. Toch gebeurt het sinds 2006 elk jaar. En niet…
Data & Insights / 11 NOVEMBER 2009, 08:54:46 Transparantie in Marketing Eerder schreef ik over het succesvolle platform www.kiva.org (zie nieuwe businessmodellen...) waarbij direct contact tussen…
Gedragsverandering / 2 OKTOBER 2009, 12:00:00 Nieuwe businessmodellen voor fondsenwerving Na het daverende succes van de fondsenwervingscampagne door het team van Obama lijkt social media fondsenwerving een zekere status te…
Purpose Marketing / 10 SEPTEMBER 2009, 09:36:06 Een goed doel in je broekzak Stel je voor: Een enorme mensenmassa volgepakt in een sfeervol stadion. Topartiesten die tranentrekkende nummers zingen over oorlog…