Interne communicatie / JANUARY 10, 2014 16:34 Een ideaal welkomsttraject voor donateurs: waar begin ik? Met een uitgekiend welkomsttraject vergroten goede doelen de loyaliteit van donateurs.
Influencer marketing / APRIL 21, 2011 08:34 Spruitjesburgers als MVO beleid? Gisteren presenteerde grootgrutter Lidl, het Lidl Kinderkookboek, als onderdeel van een bredere campagne om “uiting te geven aan het…
Programmatic / OCTOBER 8, 2010 09:58 Tijd voor Slow innovation Dat niet alle innovaties hip, snel en baanbrekend hoeven zijn blijkt wel uit de levensgeschiedenis van een 4 eeuwen oud, als ‘just…
Programmatic / DECEMBER 20, 2009 14:29 Waarom Alpe d'HuZes volgend jaar 10 miljoen oplevert Sportief gezien is het krankzinnig om op één dag 6 keer de Alpe d’Huez op te fietsen. Toch gebeurt het sinds 2006 elk jaar. En niet…
Data & Insights / NOVEMBER 11, 2009 08:54 Transparantie in Marketing Eerder schreef ik over het succesvolle platform www.kiva.org (zie nieuwe businessmodellen...) waarbij direct contact tussen…
Gedragsverandering / OCTOBER 2, 2009 12:00 Nieuwe businessmodellen voor fondsenwerving Na het daverende succes van de fondsenwervingscampagne door het team van Obama lijkt social media fondsenwerving een zekere status te…
Purpose Marketing / SEPTEMBER 10, 2009 09:36 Een goed doel in je broekzak Stel je voor: Een enorme mensenmassa volgepakt in een sfeervol stadion. Topartiesten die tranentrekkende nummers zingen over oorlog…