Customer Experience / 6 SEPTEMBER 2008, 08:00:00 Claimgedrag U heeft 0,3 procent kans dat u trouwt met een machinist. Leutige informatie die singles werd verstrekt door Reaal, realist in verzekeren.…
Purpose Marketing / 6 SEPTEMBER 2008, 08:00:00 Claimgedrag U heeft 0,3 procent kans dat u trouwt met een machinist. Leutige informatie die singles werd verstrekt door Reaal, realist in verzekeren.…
Craft / 19 JUNI 2008, 12:43:00 Appie Forever U las hier eens een liefdesverklaring aan de Hema, van collega Ebele. Ik heb dat met Albert Heijn. Zou eigenlijk niet moeten. Appie is een…
Merkstrategie / 19 JUNI 2008, 12:43:00 Appie Forever U las hier eens een liefdesverklaring aan de Hema, van collega Ebele. Ik heb dat met Albert Heijn. Zou eigenlijk niet moeten. Appie is een…
Influencer marketing / 15 MEI 2008, 11:25:00 Disconnected Klanttevredenheid is erg belangrijk en wordt daarom permanent gemeten. Via ongewenste telefoontjes. Met formulieren op vieze tafeltjes in…
Merkstrategie / 15 MEI 2008, 11:25:00 Disconnected Klanttevredenheid is erg belangrijk en wordt daarom permanent gemeten. Via ongewenste telefoontjes. Met formulieren op vieze tafeltjes in…