Customer Experience / MARCH 23, 2016 13:03 Contentmarketing is het hipsterknotje van PR Hoe val je op in tijden van content shock?
Craft / MAY 28, 2013 09:22 Earned media zijn eigenlijk maar eng Earned media, die veel verder reiken dan Twitter en Facebook, kunnen ervoor zorgen dat onbekenden omgetoverd worden tot fan. Toch roept…
Media / MAY 24, 2013 09:22 Geautomatiseerde verkoop premium advertentieruimte niet in schwung De advertentiemarkt in Nederland heeft nog geen stevig standpunt ingenomen als het aankomt op automated premium. Uitgevers staan in ieder…
Programmatic / MARCH 18, 2013 19:00 Productoverstijgende contentstrategie geen sinecure Voor veel bedrijven is het een ingesleten gewoonte om vanuit het product - of dienst - te spreken. En dat is niet vreemd, want dat is…
Contentmarketing / MARCH 17, 2013 12:28 Genegenheid moet marketing uit het verdomhoekje halen “Make love, not spam”, is een van de zinnen die blijft hangen als je luistert naar Mike Volpe. Deze HubSpot-marketingbaas wil…
Reputatie & crisis / MARCH 14, 2013 18:30 Onderzoek TNS NIPO moet B2B-marketingfabels slechten Maar liefst 60 procent van de zogenoemde buyer journey is al voltooid voor de klant bij de verkopende partij aanklopt, zo luidt het vaak.…