Contentmarketing / OCTOBER 9, 2012 15:54 Zijn klagende klanten eigenlijk teleurgestelde vrienden? Consumenten vertrouwen eerder het oordeel van een vreemde, dan van een marketeer. De invloed van (en focus op) ambassadeurs stijgt. Of het…
Merkstrategie / MAY 4, 2012 14:00 NPS: meer dan een metric Frederik Reicheld komt naar Nederland. En dat is geen toeval, want zijn NPS groeit nog altijd sterk in populariteit. Maar waarom al die…
Reputatie & crisis / DECEMBER 14, 2011 11:58 Loyalty Marketing 2012: Het moet spannender! Loyalty marketing is als vakgebied serieus in ontwikkeling. Ook de loyaliteitsprogramma’s worden steeds serieuzer. In veel gevallen te…
Digital transformation / OCTOBER 28, 2011 07:32 Klantloyaliteit: B2B Marketeer is wakker geworden De B2B marketeer lijkt wakker geworden. Ontwaakt uit de droom dat hun klanten loyaal worden als we ze een fles wijn geven in december. Of…
Data & Insights / AUGUST 29, 2011 11:28 Bent u loyaal aan uw overtuiging of aan uw business case? Wij marketeers moeten net als iedereen verantwoording afleggen. En terecht. Maar hoe handelt u wanneer een plan goed voelt, de argumenten…
Digital transformation / JUNE 27, 2011 09:10 Flying Blue or Flying Blind? De rol van zelfselectie binnen het loyaliteitsprogramma van KLM Met circa 17 miljoen leden is Flying Blue Europa's grootste frequent-flyer-programma. Een prestatie waar KLM trots op mag zijn. Maar hoe…