Gedragsverandering / 1 MEI 2013, 16:17:35 De wonderlijke schizofrenie van grote merken. Het ene zeggen en het andere doen. De wonderlijke schizofrenie van grote merken. Dat maakt het voor creatieven soms lastig om uit volle…
Reputatie & crisis / 1 MEI 2013, 16:17:35 De wonderlijke schizofrenie van grote merken. Het ene zeggen en het andere doen. De wonderlijke schizofrenie van grote merken. Dat maakt het voor creatieven soms lastig om uit volle…
Data & Insights / 30 JUNI 2011, 06:44:00 Echt versus marketing Modemerken die een door reclame opgeschuimd imago hebben en een forse prijs, krijgen het moeilijk. Gevaar loert overal. COS, het luxe…
Customer Experience / 30 JUNI 2011, 06:44:00 Echt versus marketing Modemerken die een door reclame opgeschuimd imago hebben en een forse prijs, krijgen het moeilijk. Gevaar loert overal. COS, het luxe…
Carriere / 3 FEBRUARI 2011, 13:19:00 Scoren op sociale media Marketeers zijn teleurgesteld over de resultaten die ze boeken op sociale media. De meetbaarheid is een probleem. En wát je kunt meten,…
Digital transformation / 3 FEBRUARI 2011, 13:19:00 Scoren op sociale media Marketeers zijn teleurgesteld over de resultaten die ze boeken op sociale media. De meetbaarheid is een probleem. En wát je kunt meten,…
Digital transformation / 7 JANUARI 2011, 16:12:00 Gut feeling bestaat niet Gut feeling. Nogal wat reclamecreatieven beroepen zich erop. Wat is het? Intuïtie? Een aangeboren eigenschap?
Customer Experience / 7 JANUARI 2011, 16:12:00 Gut feeling bestaat niet Gut feeling. Nogal wat reclamecreatieven beroepen zich erop. Wat is het? Intuïtie? Een aangeboren eigenschap?
PR / 30 SEPTEMBER 2010, 14:09:00 Transparant Transparantie. Als er één ding is waar het reclamevak te veel van heeft, dan is het wel transparantie. Transparantie is niet modern. Het…
Merkstrategie / 30 SEPTEMBER 2010, 14:09:00 Transparant Transparantie. Als er één ding is waar het reclamevak te veel van heeft, dan is het wel transparantie. Transparantie is niet modern. Het…