Purpose Marketing / 27 FEBRUARI 2020, 16:08:00 Marketing in tijden van corona De prijzen van producten stijgen door de uitbraak van het coronavirus. Maar waar zijn de purpose-gedreven merken nu?
Bureaus / 8 APRIL 2019, 13:28:00 Markeert de overname van Droga5 het einde van de creatieve sector “as we know it” ? Accenture is er blijkbaar achter gekomen dat digital marketing niet het enige antwoord is op de uitdagingen waar de marketeer voor…
Bureaus / 11 DECEMBER 2018, 12:04:00 Bureaus stellen gelukkig de klanten weer centraal en niet hun creatieven Hopelijk net op tijd, de adverteerders zijn al op zoek naar hun gele hesjes.
Customer Experience / 9 OKTOBER 2017, 16:40:25 Hoe Sharp-proof is online advertising? Het rapport van de Ehrenberg Bass Institute zou wel een stevige steen in de mediavijver kunnen zijn, meent Ed Stibbe.
Customer Experience / 28 JANUARI 2015, 07:30:00 Red onze retail! De retailexperts rollen weer over elkaar heen deze dagen. De messen zijn geslepen. Het wordt allemaal niks.
PR / 10 SEPTEMBER 2014, 17:18:23 Big vs Cool Big data is al weer een tijdje cool in marketingland. Maar leidt al deze kennis ook tot betere en langere klantenrelaties?
Digital transformation / 10 DECEMBER 2013, 13:41:03 It ain’t much without the Dutch Volgens analisten is de omzet van de Nederlandse reclame bureaus de afgelopen 3 jaar gehalveerd. Nog slechter dan de Nederlandse…