Merkstrategie / JUNE 6, 2018 12:29 Pas op met de claim 'verantwoord' Wie zijn product ‘verantwoord’ wil noemen, moet dat in de reclame-uiting goed uitleggen.
Influencer marketing / JULY 6, 2017 16:00 O zo lekkere, dikke, soepballen van Unox Unox soepballen zijn niet alleen lekker, maar ook superdik.
Interne communicatie / JULY 4, 2017 09:50 Het suikermonster moet beteugeld, zelfs ten koste van Dextro Energy De sporters onder ons hebben vaak Dextro Energy op zak: de glucosetabletjes staan erom bekend een bijdrage te leveren aan de spieren. Dat…
Customer Experience / MAY 26, 2015 14:38 'Opa Adrie': met een knipoog of bloedserieus? Personeelsadvertentie van advocatenkantoor Van Doorne doet veel stof opwaaien.
Data & Insights / MARCH 21, 2015 10:30 De ‘Wenkbrauwbeslissing’ in opmars Aanbevelingen van de Reclame Code Commissie zijn niet leuk voor bureau en adverteerder. Maar de adverteerder die berouw toont én…