Merkstrategie / 6 JUNI 2018, 12:29:26 Pas op met de claim 'verantwoord' Wie zijn product ‘verantwoord’ wil noemen, moet dat in de reclame-uiting goed uitleggen.
Influencer marketing / 6 JULI 2017, 16:00:00 O zo lekkere, dikke, soepballen van Unox Unox soepballen zijn niet alleen lekker, maar ook superdik.
Interne communicatie / 4 JULI 2017, 09:50:07 Het suikermonster moet beteugeld, zelfs ten koste van Dextro Energy De sporters onder ons hebben vaak Dextro Energy op zak: de glucosetabletjes staan erom bekend een bijdrage te leveren aan de spieren. Dat…
Customer Experience / 26 MEI 2015, 14:38:25 'Opa Adrie': met een knipoog of bloedserieus? Personeelsadvertentie van advocatenkantoor Van Doorne doet veel stof opwaaien.
Data & Insights / 21 MAART 2015, 10:30:00 De ‘Wenkbrauwbeslissing’ in opmars Aanbevelingen van de Reclame Code Commissie zijn niet leuk voor bureau en adverteerder. Maar de adverteerder die berouw toont én…