Gedragsverandering / JULY 7, 2015 06:51 Wat marketeers kunnen leren van Scheherazade 'Contentmarketing gaat niet over misleiden, maar over verleiden.'
Data & Insights / MAY 6, 2015 13:12 Marketeers moeten denken in abonnees in plaats van RT’s en likes Andrew Davis: 'Een goede marketeer denkt niet in marktaandeel, maar in marktgrootte'.
Influencer marketing / OCTOBER 13, 2013 12:48 In Memoriam: Jay Conrad Levinson (1933-2013) Hij is de uitvinder van het begrip guerrillamarketing. Op 10 oktober overleed hij. Jay Conrad Levinson werd tachtig jaar.
Contentmarketing / JULY 20, 2013 14:59 Content met augmented reality Leuk augmented reality. Maar vaak wordt die techniek erg knullig en niet relevant toegepast. Een cricketclub uit India toont hoe je…
Programmatic / JUNE 25, 2013 07:05 Zuivelbureau was eerste contentmarketingbureau van ons land Content in alle vormen. Events, singles, stripweekbladen, parades en een speciale community met tal van ledenprivileges. Om de…
Gedragsverandering / APRIL 3, 2013 19:46 ING werpt zichzelf terug in Middeleeuwen Het is een nachtmerrie voor elk merk. ING dacht als sponsor van het Oranje Rijksmuseum met een hihiha-viral in te haken op de te lang…
Contentmarketing / APRIL 1, 2013 21:20 Jeans die geschiedenis schrijft Spijkergoede content. Van een nieuw jeansmerk. Dat de voormalige denimhoofdstad van Engeland een tweede kans geeft. En met een speciale…
Contentmarketing / FEBRUARY 23, 2013 08:00 USP is uit, lange leve USP Hou op met denken vanuit je product, begin met denken vanuit de consument. Hoe kun je die helpen, hoe kun je diens leven veraangenamen. Het…
Contentmarketing / FEBRUARY 14, 2013 21:30 Flipje als contentmarketing Marketing is publishing. Publishing is marketing. Merken zullen dan ook uitgroeien tot uitgevers. Vanuit hun DNA verhalen creëren die…
Customer Experience / DECEMBER 9, 2012 21:37 Guerrillamarketing Top 28 van 2012 Tis de tijd voor jaarlijstjes. Dus waarom niet eentje maken voor de beste Guerrillamarketing acties van 2012. Je kunt die volgen op de…