PR / 31 JANUARI 2022, 17:30:00 Linda de Mol en een mislukte communicatiestrategie via statements Linda de Mol vecht tegen een zelf geschapen monster. Reconstructie en lessen.
Data & Insights / 27 OKTOBER 2021, 15:35:00 Hoe een roze koek tot waardevolle inzichten in kijkgedrag leidt Er is een belangrijke groep van bijna-vergeten tv-kijkers, ouderen. Zendermanagers zouden meer interesse moeten tonen in hun kijkgedrag.
PR / 3 JUNI 2021, 11:40:00 Hoe een vaccinatiebrief me de stuipen op het lijf jaagt Interesse in de ontvanger bepaalt de kracht van je boodschap.
PR / 28 JANUARI 2021, 12:26:00 Burgemeester Antwerpen betrapt op interview in onderbroek, een reputatieles Niets menselijks blijkt Bart de Wever vreemd, en daar kunnen we allemaal iets van leren.
PR / 11 JANUARI 2021, 14:51:00 Een woordvoerder heeft vlieguren en fouten nodig Chantal Deen doet woordvoering ‘erbij’. Ze leerde het vak met schade, schande en veel nieuwsgierigheid.
Campagnes / 28 JULI 2020, 07:42:00 Doutzen, zwijg - en wees mooi Net als een aantal andere influencers heeft Doutzen haar podium gepakt en heeft ze haar theorie op meer dan zes miljoen volgers losgelaten.
Campagnes / 22 APRIL 2020, 14:02:00 Waarom Heineken me ontroert, en andere 'samen'-communicatie me zo ergert Ik wil me herkenbare communicatie van merken in plaats van een weinig realistische wereld voorgeschoteld te krijgen van 'wij' en 'samen'.
PR / 31 MAART 2020, 00:00:00 Hoe Rumag zijn rebellenimago met een paar persberichten om zeep helpt Verongelijkte en klagende toon staat in schril contrast met de stoere woorden daarvoor.
Gedragsverandering / 15 MAART 2020, 12:49:00 Deze crisis vraagt om communicatie die geen ruimte, maar duidelijkheid geeft Softe communicatie leidt tot Nederlanders die hun middelvinger opsteken en twintig pakken toiletpapier in hun kar gooien.
Effectiviteit / 2 MAART 2020, 16:45:00 Een ziekmakend virus bestrijd je beter met een gezonde dosis realisme Waarom mensen en bedrijven niet in de paniekstand moeten schieten.