Digital transformation / OCTOBER 31, 2024 12:34 Hatsune Miku: van software tot popster Woensdag trad de virtuele wereldster Hatsune Miku op voor vele fans in Afas Live. Wat leert haar populariteit ons over community-building?
Merkstrategie / JULY 5, 2024 16:51 Met deze marketingwet verovert Taylor Swift de wereld Taylor Swift is niet alleen een popsensatie, maar ook een powerbrand, signaleert Anne Stokvis (N=5).
Media / MARCH 4, 2024 10:57 Joost Klein is een van de grootste creatieven van ons land Anne Stokvis geeft Klein douze points!
Media / JANUARY 11, 2024 15:42 Waarom het goed is dat KRO-NCRV X verlaat In Nieuwsuur wordt de beslissing van KRO-NCRV om van X af te gaan laf genoemd. Onzin, volgens Anne Stokvis.
Media / DECEMBER 22, 2023 12:12 Hoera voor de Hema-hoofdredacteur Anne Stokvis deelt haar visie op de recente uitspraak van het Genootschap van Hoofdredacteuren over Hema en Jildou van der Bijl.
Craft / OCTOBER 25, 2023 14:00 Hoe de Stones AI gebruiken als co-piloot Don’t get angry with me. De 78ste Rolling Stones single laat zien hoe AI menselijke creativiteit kan verrijken, niet vervangen.
Merkstrategie / AUGUST 7, 2023 15:41 De Leeuwinnen gaan als een dolle, maar waar blijft de media- en sponsoraandacht? Anne Stokvis verbaast zich over de uitblijvende aandacht van de Grote Partners van voetballend Nederland.
Media / JULY 26, 2023 11:47 It's a Barbie world: over de wereldwijde wederopstanding van het merk (én de kleur roze) Met de Barbie-film geeft Mattel -aangevoerd door ceo Kreiz- de wereld een lesje in groots marketingdenken, stelt Anne Stokvis.
Diversiteit / JULY 1, 2022 12:46 Niet naar diversity managers wijzen, maar zelf verantwoordelijkheid nemen Hoe kan het dat 50+ers wel in de top zitten, maar niet op de creatieve vloer?