Elke twee weken licht Steven Jongeneel een startup uit die het merkenlandschap radicaal verandert. Deze week: Seedlip 'gin zonder alcohol'.
Elke twee weken licht Steven Jongeneel een startup uit die het merkenlandschap radicaal verandert. Deze week: modemerk Cuyana.
Elke twee weken licht Steven Jongeneel een startup uit die het merkenlandschap radicaal verandert. Deze week Stitch Fix.
Adverteerders worstelen met digitale transformatie, zo blijkt uit recent onderzoek van IAB Nederland. Maar hoe zit het met de bureauwereld?
Kan een social network ook niet sociaal zijn?
Marketeers vragen zich dikwijls af wat of het “nieuwe Facebook” wordt. Het idee dat communicatie plotseling radicaal anders wordt. Of dat er vanuit het niets iets komt aanstormen dat de wereld op zijn kop zet en mensen in één klap onfatsoenlijk rijk maakt, dát heeft natuurlijk ook wel wat spannends.
Tot een paar jaar geleden kon het nog. Je imago zorgvuldig vormgeven aan de hand van geplande activiteiten en uitgekiende woordvoering.
De afgelopen weken is er veel discussie geweest over de aanpassingen die Facebook heeft doorgevoerd in EdgeRank. Hoe ga je hier als merk mee om? 'Hope is not a strategy'.