Waar design de voorhoede van de vooruitgang is, wordt onze creatieve kracht helaas maar al te vaak gebruikt als make-up voor gezichtsloze organisaties.
De winnende cases in Cannes gingen niet over chips, superglue of maandverband.
Eén van de mooiste vormen van niche-media: podcasts. Vijf favorieten op een rij. Een podcast die schaamte op een podium zet en de toekomst van niche-marketing
'Jullie hebben gelijk. De wereld is gelogen. De politiek is een poppenkast. Alles en iedereen is tegen jullie. Fok ze.'
Over merkbeloftes en de tijdgeest.
Wat hebben Hiut Denim en Loetje gemeen? Do one thing well.
Dat is een vraag die Bas Haring zich stelt in het filosofische boekje ‘Voor een echt succesvol leven’. In hoofdstuk 4 illustreert hij het verschil tussen ‘goed zijn’ en ‘goed zijn in voortbestaan’ aan de hand van een verhaal over twee soorten kauwgom: PK en Sportlife. Ik neem u in sneltreinvaart door zijn verhaal: omdat het zo mooi aangeeft dat dingen die we als waar beschouwen dat vaak helemaal niet zijn en omdat het bewijst waarom het goed is om vragen te blijven stellen. Zeker in deze tijd.