Op 6 oktober mag je binnenkijken bij vijftig bureaus. Jonge creatieven van RA*W delen hun programmatips.
Jorrit Horstman (DDB&Tribal Amsterdam en bestuurslid RA*W) mist een belangrijk thema tijdens het jaarlijkse reclamefestival
‘De kracht van kwetsbaarheid.’
‘Earn your place to own something.’
De vraag die iedereen in Cannes bezighoudt, hoe ziet het creatieve proces er uit als Artificial Intelligence de overhand neemt?
Een ontmoeting met fotograaf Mario Testino en surflegende Kelly Slater.
Onder luid gejoel en bewapend met borden en vlaggen begint de protestmars van JongeHonden bij het Palais des Festivals
Scott Kooken (Achtung! mcgarrybowen) reist met RA*W af naar het Cannes Lions Festival of Creativity en blikt vooruit.
Linda Mertens reist met RA*W dit jaar naar het Cannes Lions Festival of Creativity en blikt vooruit
Moniek van Westerop reist met RA*W af naar het Cannes Lions Festival of Creativity en blikt vooruit.