Bier winnen met virtual reality spel.
Automerk laat voorbijgangers racen in kerstsferen.
De ‘Wandelcam’ - van sympathieke app tot crowdsourced visual commerce.
iBeacons, kleine radiobakens waarmee, met een hoge mate van nauwkeurigheid qua fysieke locatie, gecommuniceerd kan worden met smartphones zijn de toekomst van 1-op-1 marketing.
Alarm app geeft je elke ochtend een verrassing.
Nutricia brengt vandaag een gepersonaliseerde app op de markt voor zwangere vrouwen en jonge ouders.
Start-up Digimarketing Systems heeft een nieuw product gelanceerd voor ketenorganisaties dat gebruik maakt van iBeacon technologie.
MobClix maakt een doorstart.
In the lab met... is een serie interviews met concepters en techneuten die zich bezig houden met technieken die in opkomst zijn. Denk daarbij aan wearables, printers, (3D) scanners of zoals in deze eerste editie; "sensors" . Ik interviewde Sergio Giucastro over zijn nieuwe technologie.
Met de start van de lente begint ook het tekenseizoen. Een tekenbeet kan oa de ziekte van Lyme veroorzaken. Het RIVM brengt voor de voorlichtingscampagne daarom de tekenapp uit.