Merkstrategie / 17 OKTOBER 2018, 13:41:00 Nederland ligt mijlenver achter op 'experiential marketing' Het niveau van 'The Experience Economy' is in ons land blijven haperen, een gemiste kans.
Gedragsverandering / 20 JUNI 2018, 14:00:00 Voorgekookte keuzes: het is een marketingtruc Keuzes zijn irrationeel, ze worden ingegeven door gepercipieerde waarde.
Design / 7 MAART 2018, 22:00:00 Impact zonder aandacht Hoe beter een merk in staat is herhaald emoties aan te wakkeren, hoe groter de kans dat merkassociaties op emotioneel niveau worden…
Carriere / 27 FEBRUARI 2018, 09:30:30 Kansen om je merk te profileren bij een ruimere merkdefinitie In Het merk als ‘waarneembare’ perceptie werd door mij de stelling ingenomen dat het tijd is de definitie van een merk te verruimen.…
Digital transformation / 8 JANUARI 2018, 07:15:00 Het merk als ‘waarneembare’ perceptie De blogpost ‘Merken bestaan niet’ van Andy Mosmans inspireerde Norbert Mirani tot het maken van een aanvullende zienswijze.
Digital transformation / 18 JUNI 2016, 10:00:00 Wonderen, het brein en reclame Als het onmogelijke mogelijk wordt, wordt het onverklaarbare aantrekkelijk.
Influencer marketing / 17 MEI 2016, 09:46:00 De altijd op scherp-samenleving Alcoholvrij bier is populair, 27 jaar na het Buckler-debacle. Maar pas op voor onvoorziene ‘Youp acties’.
Contentmarketing / 14 MAART 2016, 06:09:16 Kijk hier 3 seconden naar en lees dan verder… Hoe geloofwaardig is het verhaal in deze advertentie?
Interne communicatie / 23 FEBRUARI 2016, 06:47:51 Inhakers Snickers Swimsuit-editie Sports Illustrated zijn een groot succes ‘Zoek de Fotoshop-aanpassingen’!