8 mcommerce vragen aan Berry de Kort (jMango360).
Het Online Tuesday event van vorige week was dit maal gewijd aan ‘Near Body Communication’.
Het gouden ei… Vijf jaar geleden dachten we het gevonden te hebben, met het idee voor een goede start-up. Dit wordt echt een succes! Hier ga ik rijk mee worden! Nu, slechts vijf jaar later, zoeken we de gouden eieren niet meer in ‘simpele’ start-ups. Waar dan wel? Apps zijn de nieuwe gouden eieren. Daar kun je pas rijk mee worden… Toch?
In mijn vorige blog had ik het over het in huis halen van je mobiele DNA en het gebrek hieraan momenteel bij veel adverteerders. Uiteraard zijn er ook goede voorbeelden in de markt waarbij er een of meerdere FTE’s volledig zijn vrijgemaakt voor mobiel. Opvallend is hierbij dat mobiel bij verschillende adverteerders op een andere plek in de organisatie wordt belegd.
Het grootste gedeelte van de adverteerders is inmiddels wel overtuigd van het belang van Mobile. Het kennisniveau van Mobile onder senior managers en directeuren binnen het digitale domein is stijgende, maar nog lang niet genoeg! Een belangrijke vraag blijft naar mijn idee dan nog steeds bestaan, namelijk: Wat doen we aan deze ondermaatse kennis?!