Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Verbinden is het nieuwe verkopen' van Roel Welsing.
Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las Nieuwe Business Modellen van Jan Jonker
Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Johan Bel las ditmaal 'Happy Profit' van Herman Toch.
Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Klanthelden in de 9+ organisatie, van Berry Veldhoen en Stephan van Slooten
Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Zakendoen in de nieuwe economie, van Marga Hoek.
Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Customer Experience in de Praktijk, van Manfred van Gurchem
Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Inspiratie en inzet' in organisaties van Daniel Ofman.
Eric van Arendonk las Regie voeren zonder macht van Hans Licht
Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk RM las Reclame dood of levend, van Fons van Dyck
Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Jeanine Dijkhuis RM las Eén op één, de essentie van retail branding en design van Michel van Tongeren
Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Johan Bel RM las Grow the core van David Taylor.
Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Johan Bel RM las Brand Breakout van Kuman en Steenkamp.
Register Marketeers van NIMA recenseren regelmatig relevante marketingboeken. Johan Bel RM las De Curve van Nicholas Novell
Register Marketeers van NIMA recenseren regelmatig relevante marketingboeken. Johan Bel RM las Vlinder in de boksring, van Erwin Wijman, José Evers en Piet Hein Smit.