In Nederland kun nog steeds met een paar fanatiekelingen de macht grijpen.
Volkswagen-rijders interesseert het geen Bratwurst hoeveel koolwaterstofzwavelroetjes hun Golf uitstoot.
Veel Nederlanders willen 'iets' doen voor de Syrische vluchtelingen. Uit medemenselijkheid of omdat de horror iets te dichtbij is gekomen?
Een medicinaal voedingsmiddel mag blijkbaar cruciale gezondheidsinformatie wegmoffelen.
Volg de avonturen van ‘Ariane the overexposed stock imagemodel’ of ontdek waar het hoogopgeleide Promovendum zijn commercials vandaan gapt.
Gaat het met de buitenwereld bar slecht, met onze reclamewereld gaat het niet veel beter.
Mijn vrouw is arts. Gelukkig maar. Die glamourhut in het Gooi betaalt zich niet vanzelf en een reclamemakerssalarisje anno 2013 is niet meer dan een dikke druppel op de gloeiende hypotheekplaat.
Heel soms, tussen het platte gebrul van de Mediamarkten en Carpetrighten door, word je dan ineens weer getroffen door de pure schoonheid van een idee. Een idee dat zo eenvoudig is, dat niemand er eerder op is gekomen. En zo menselijk, dat iedereen zich er iets van aan zou moeten trekken.
Van maandag tot en met zondag snijd ik het vlees. En mijn terminale vrienden bel ik elke dag.
Alles van waarde is weerloos, De kreet van Lucebert blijkt weer eens waarder dan waar. Theo van Vugt weg bij Adformatie? Wat een gemis.