PR / 25 MAART 2019, 22:03:00 Juist communicatiemanagers moeten bestuurders durven tegenspreken Een weerwoord in de top van organisaties is er vaak niet. Men omringt zich graag met gelijkgestemden, waar een kritische adviseur nodig is.
PR / 5 JUNI 2018, 15:16:08 Als het volk woedend is: 10 adviezen voor crisiscommunicatie Hoe kun je inspelen op de verwachtingen in de omgeving als het misgaat? Deze lessen helpen.
Interne communicatie / 7 NOVEMBER 2017, 11:01:26 14 cruciale vragen om een media-interview goed in te gaan Plus 15 do’s en don'ts tijdens een vraaggesprek
Media / 14 JULI 2016, 13:06:59 Tesla’s kapitale PR-blunders na dodelijk ongeval met zelfrijdende auto Defensief, rationeel en met weinig empatie
PR / 6 MEI 2015, 09:36:09 Bedrijven zien reputatieschade wereldwijd als grootste risico Bijna de helft van de ondervraagde bedrijven is niet klaar om een risico te voorkomen.
Customer Experience / 20 APRIL 2015, 10:12:43 Is het vertrek van UvA-voorzitter Louise Gunning symptoombestrijding of een doorbraak? Steeds vaker raakt het boegbeeld persoonlijk in de verdrukking als het misgaat bij een crisis.
Merkstrategie / 26 MAART 2015, 10:02:21 5 cruciale punten voor communicatie over gevoelige issues Bij vervelende maatschappelijke issues valt niet altijd iets te winnen, maar wel veel succesvol te beschermen.
Programmatic / 17 FEBRUARI 2015, 10:06:58 CEO's kunnen voorbeeld nemen aan crisismanagers Branson en Fernandes Leiderschap en de cultuur van de organisatie zijn de meest onderschatte factoren voor het succes van crisiscommunicatie.
Design / 14 JANUARI 2015, 09:28:42 Luisteren, de belangrijkste randvoorwaarde voor reputatiemanagement Gestructureerde monitoring kan de kans op crisis verkleinen tot 76%
Purpose Marketing / 5 DECEMBER 2014, 11:33:33 6 overlevingstips voor bestuurders die geven om hun reputatie Huidige generatie bestuurders moet leren omgaan met nieuwe werkelijkheid.