Een weerwoord in de top van organisaties is er vaak niet. Men omringt zich graag met gelijkgestemden, waar een kritische adviseur nodig is.
Hoe kun je inspelen op de verwachtingen in de omgeving als het misgaat? Deze lessen helpen.
Plus 15 do’s en don'ts tijdens een vraaggesprek
Defensief, rationeel en met weinig empatie
Bijna de helft van de ondervraagde bedrijven is niet klaar om een risico te voorkomen.
Steeds vaker raakt het boegbeeld persoonlijk in de verdrukking als het misgaat bij een crisis.
Bij vervelende maatschappelijke issues valt niet altijd iets te winnen, maar wel veel succesvol te beschermen.
Leiderschap en de cultuur van de organisatie zijn de meest onderschatte factoren voor het succes van crisiscommunicatie.
Gestructureerde monitoring kan de kans op crisis verkleinen tot 76%
Huidige generatie bestuurders moet leren omgaan met nieuwe werkelijkheid.
CEO’s en hun rol in het crisismanagement en -communicatie.
IJkmoment voor de organisatie en het leiderschap.