Prins Constantijn: 'Als gidsland op het gebied van creatieve technologie moet je op SXSW zijn'

Voor het tweede achtereenvolgende jaar is New Dutch Wave aanwezig op SXSW in Austin van 11 t/m 15 maart.

Meer dan vijftig bedrijven en organisaties uit Nederland reizen dit jaar met de Nederlandse handelsmissie mee naar Austin, Texas. Zij presenteren zich daar als New Dutch Wave, om Nederlandse creativiteit te promoten op het internationale festival South by Southwest (SXSW).

Zondag begon de presentatie op de beurs in het Convention Center. In de video zie je hoe en waarom Nederlandse bedrijven daar aanwezig zijn.

Maandag opende prins Constantijn van Oranje het New Dutch Wave huis, een soort Holland Heineken huis tijdens SXSW. Verder was er de finale van de Startup Competition van Innogy. Met hun transparante ticketplatform wist GUTS Tickets de vakjury te overtuigen. De winnaar mag in september naar de Amsterdam Capital Week waar zij een podium krijgen om hun idee opnieuw te pitchen aan een relevante selectie investeerders.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie