Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom wil je als organisatie diepgaand de customer journey in kaart brengen?

Door op een overzichtelijke manier de klantreis en klantbeleving in kaart te brengen, kun je de vinger op de zere plekken leggen
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Waarom wil je als organisatie diepgaand de customer journey in kaart brengen?
Waarom wil je als organisatie diepgaand de customer journey in kaart brengen?

Met een Customer Journey Onderzoek verzamel je inzichten gebaseerd op klantervaringen en dat is wat je nodig hebt om de klantbeleving te verbeteren. Met de resultaten uit een Customer Journey Onderzoek overtuig je zeker weten iedereen om samen de handen ineen te slaan en de klanttevredenheid ook samen te optimaliseren. Maar hoe overtuiging je stakeholders om het onderzoek uit te laten voeren? In onze whitepaper geven we je 50 redenen voor Customer Journey Onderzoek.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken