Overslaan en naar de inhoud gaan

Customer Experience Benchmark B2B Rapport: Hoe klantgedreven zijn B2B organisaties?

Ontdek in het CX Benchmark Rapport hoe B2B organisaties scoren op klantgedrevenheid tov organisaties die (ook) direct consument bedienen
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Customer Experience Benchmark B2B Rapport: Hoe klantgedreven zijn B2B organisaties?
Customer Experience Benchmark B2B Rapport: Hoe klantgedreven zijn B2B organisaties?

Uit de Customer Experience Benchmark 2021 blijkt dat B2B-organisaties grotendeels áchterlopen op gebied van customer experience. Daarnaast sluit de online dienstverlening van B2B-organisaties minder goed aan op klantbehoeften dan bij andere organisaties. Waar zit dat in? En waar kunnen business-to-business dienstverleners leren van andere organisaties? Download ons rapport met actuele inzichten en ontdek hoe B2B organisaties zich kunnen verbeteren op het gebied van customer experience

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken