Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe houd je grip op jouw marketing ROI?

In een veranderend Media- en Tech landschap toch weten welk marketingkanaal het meest bijdraagt aan jouw ROI?
Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
Hoe houd je grip op jouw marketing ROI?
Hoe houd je grip op jouw marketing ROI?

Met Marketing Mix Modeling (MMM) brengt je alle beschikbare marketing data samen met informatie over externe factoren en krijg je inzicht in de invloed van al je marketinginzet op sales, omzet of andere KPI’s. Een krachtige methode die niet alleen zorgt voor inzichten achteraf, maar die ook voorspellingen kan doen over toekomstige keuzes.

Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken