Overslaan en naar de inhoud gaan

De kracht van TV

In de markt leeft het gevoel dat tv de afgelopen 10 jaar minder effectief is geworden. Maar klopt dat ook?
Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
De kracht van TV
De kracht van TV

In de markt leeft het gevoel dat tv de afgelopen 10 jaar minder effectief is geworden. Dat je als adverteerder niet meer dezelfde impact kunt maken. Maar klopt dat ook? Om een gezonde tv-markt te kunnen behouden is het cruciaal om inzicht te hebben in de werkelijke effectiviteit van tv en de factoren die deze beïnvloeden. Dat inzicht kunnen we je nu geven, dankzij ons meest recente onderzoek. Download het whitepaper nu.

Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken