Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwitsal introduceert verzorgingslijn voor peuters en kleuters

Woezel & Pip lijn moet handen wassen stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe lijn van Zwitsal heeft twee hondjes, Woezel en Pip in de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

Er is ook een ‘handjeswasposter’ ontworpen, om het handenwassen te stimuleren. Met bijgeleverde Woezel & Pip-stickers kunnen kinderen elke keer nadat ze hun handen hebben gewassen een sticker op de poster plakken. Een poster vol met hondjes is het bewijs dat de kinderen ‘handjeswaskampioen’ zijn.

Zwitsal&;s nieuwe lijn bestaat uit zeepvrije wasgel, badschuim, antiklit shampoo, vloeibare handzeep, zeepblokken en vochtige doekjes.&;De producten hebben een milde formule, zijn hypoallergeen en dermatologisch getest en zijn vrij van parabenen&;, aldus de producent. Daarom zijn ze geschikt voor  de dagelijkse verzorging van peuters en kleuters.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in