Overslaan en naar de inhoud gaan

PPGH/JWT wordt UbachsWisbrun/JWT

Per 1 januari 2007 fuseren Ubachs Wisbrun en PPGH/JWT in een nieuwe onderneming: UbachsWisbrun/JWT.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt een fusie-team geformeerd onder leiding van Wim Ubachs, Ralph Wisbrun, Jan Bouts en Barbara Angeli Radovani. Als de bureaus fysiek gefuseerd zijn, wordt de nieuwe directie gevormd.
Harry Kramp wordt per 1 januari 2007 non executive Chairman en zal in die rol het fusieteam bijstaan bij de integratie van de beide bureaus. Na deze transitieperiode houdt hij zich beschikbaar als adviseur. Hij nam het initiatief voor deze fusie eerder dit jaar om de volgende fase van zijn bureau in goede banen te leiden.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau heeft de ambitie om uit te groeien tot het modernste bureau van Nederland dat ‘de ware aard van merken vanzelfsprekend laat spreken ‘. De locatie van Ubachs Wisbrun/ JWT wordt Rietlandpark, de huidige locatie van PPGH/JWT.
Het betreft een fusie, geen overname. De aandeelhouders van Ubachs Wisbrun worden aandeelhouders in het nieuwe bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in