
Otto is afkomstig van AdLink Group waar hij als commercieel directeur voor Europa onder andere verantwoordelijk was voor sales, product management en product development. Ook was hij in Nederland verantwoordelijk voor de lancering van DoubleClick en is hij oud-voorzitter van het IAB in Nederland.
Otto over zijn overstap: ‘De mediaconsumptie is nu zo dat radio ’s ochtends leading is, het internet overdag en tv ’s avonds. Dat zie ik ook niet snel veranderen. Een mediabedrijf als RTL dat leidend is in radio en tv heeft dus de beste kansen om dat ook in online te worden.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBert Habets, ceo van RTL Nederland: ‘Met de komst van Otto is een belangrijke plek binnen de directie ver-vuld. Met zijn relevante en rijke ervaring op het gebied van nieuwe media en zijn sterke persoonlijkheid kan hij de nieuwe mediatak binnen RTL naar een hoger niveau tillen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee