Overslaan en naar de inhoud gaan

Otto directeur nieuwe media bij RTL Nederland

Arno Otto (35) wordt per 1 maart volgend jaar directeur nieuwe media bij RTL Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Otto is afkomstig van AdLink Group waar hij als commercieel directeur voor Europa onder andere verantwoordelijk was voor sales, product management en product development. Ook was hij in Nederland verantwoordelijk voor de lancering van DoubleClick en is hij oud-voorzitter van het IAB in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Otto over zijn overstap: ‘De mediaconsumptie is nu zo dat radio ’s ochtends leading is, het internet overdag en tv ’s avonds. Dat zie ik ook niet snel veranderen. Een mediabedrijf als RTL dat leidend is in radio en tv heeft dus de beste kansen om dat ook in online te worden.’

Bert Habets, ceo van RTL Nederland: ‘Met de komst van Otto is een belangrijke plek binnen de directie ver-vuld. Met zijn relevante en rijke ervaring op het gebied van nieuwe media en zijn sterke persoonlijkheid kan hij de nieuwe mediatak binnen RTL naar een hoger niveau tillen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in