NS sponsor van het jaar
Dat meldt Sponsor Magazine. Naast de prijs voor Sponsor van het Jaar won de NS ook de SponsorRing in de categorie Maatschappij met de Tijd voor Lezen-case. Het bedrijf was ook genomineerd in de categorie Innovatie met Station Beijing.
Volgens de jury is het sponsorbeleid van de NS dit jaar tot volledige wasdom gekomen op het gebied van sport (Station Beijing en NOC*NSF en het EK zwemmen) en op cultureel en maatschappelijk vlak (CPNB). “Het totaal aan sponsoractiviteiten van de NS is logisch, creatief, samenhangend en consistent. Bovendien gedragen door veel eigen activaties.” De jury noemt de NS een 1e klas sponsor. De Tijd voor Lezen-case was in 2002 ook al winnaar van een SponsorRing. De jury vond echter dat de NS na jaren bouwen Tijd voor Lezen ook dit jaar weer met sterke nieuwe campagnes werd geactiveerd. “Zo breed dat ook mensen die niet met de trein reizen deze case kennen en waarderen.”
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaTot Sponsor Personality van het Jaar werd Jean-Paul Decossaux gekozen. De Commercieel Directeur van de KNVB wordt omschreven als een ‘no-nonsense vernieuwer’ en ‘een prima dealmaker’
De SponsorRing Sport werd dit jaar gewonnen door Ernst & Young met de Coach Campagne. “Ernst & Young heeft een nieuw platform geclaimed dat helemaal past bij de core-business van het bedrijf”, volgens de jury.
De SponsorRing Innovatie ging naar het 1% FairShare project waarbij sportsponsors 1% bovenop hun sportsponsorbudget afstaan aan gehandicaptensport.
De andere SponsorRing winnaars zijn Dommelsch (Cultuur & Entertainment), Steps en Julia’s Tango (Media), Brand Bier en Oerol (Kunst) en Red Bull 5Pics en FOAM_Lab (Smart Budget). (Sponsor Magazine)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid