Overslaan en naar de inhoud gaan

NS sponsor van het jaar

De Nederlandse Spoorwegen is donderdag 20 november bij de uitreiking van de SponsorRingen in Grand Hotel Krasnapolsky uitgeroepen tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Sponsor Magazine. Naast de prijs voor Sponsor van het Jaar won de NS ook de SponsorRing in de categorie Maatschappij met de Tijd voor Lezen-case. Het bedrijf was ook genomineerd in de categorie Innovatie met Station Beijing.

related partner content for mobile comes here

Volgens de jury is het sponsorbeleid van de NS dit jaar tot volledige wasdom gekomen op het gebied van sport (Station Beijing en NOC*NSF en het EK zwemmen) en op cultureel en maatschappelijk vlak (CPNB). “Het totaal aan sponsoractiviteiten van de NS is logisch, creatief, samenhangend en consistent. Bovendien gedragen door veel eigen activaties.” De jury noemt de NS een 1e klas sponsor. De Tijd voor Lezen-case was in 2002 ook al winnaar van een SponsorRing. De jury vond echter dat de NS na jaren bouwen Tijd voor Lezen ook dit jaar weer met sterke nieuwe campagnes werd geactiveerd. “Zo breed dat ook mensen die niet met de trein reizen deze case kennen en waarderen.”

Tot Sponsor Personality van het Jaar werd Jean-Paul Decossaux gekozen. De Commercieel Directeur van de KNVB wordt omschreven als een ‘no-nonsense vernieuwer’ en ‘een prima dealmaker’

De SponsorRing Sport werd dit jaar gewonnen door Ernst & Young met de Coach Campagne. “Ernst & Young heeft een nieuw platform geclaimed dat helemaal past bij de core-business van het bedrijf”, volgens de jury.
De SponsorRing Innovatie ging naar het 1% FairShare project waarbij sportsponsors 1% bovenop hun sportsponsorbudget afstaan aan gehandicaptensport.

De andere SponsorRing winnaars zijn Dommelsch (Cultuur & Entertainment), Steps en Julia’s Tango (Media), Brand Bier en Oerol (Kunst) en Red Bull 5Pics en FOAM_Lab (Smart Budget). (Sponsor Magazine)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in