NRC test ochtendeditie op tabloidformaat
Het gaat om een krant die, in een oplage van 400.000 stuks, wordt uitgedeeld bij alle Bijenkorf-vestigingen in Nederland. Volgende week donderdag beginnen de Drie Dwaze Dagen van De Bijenkorf, de jaarlijkse speciale verkoopdagen van het warenhuis. Volgens projectleider Gerard Daalhuisen is dit 'een uitgelezen en verassende manier om zo'n krant te testen.'
De Bijenkorf, die met verschillende advertenties in de ochtend-NRC aanwezig is, betaalt mee aan de krant. Voor NRC Handelsblad is het project een mooie gelegenheid te testen, hoe een ochtendeditie redactioneel en productietechnisch werkt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe PCM-krant bekijkt al langer de mogelijkheden, om van een middag- naar een ochtendverschijning te gaan. De ochtend-NRC, 'een echte krant met nieuw nieuws' past in het huidige beleid van PCM Uitgevers om tabloids en ochtendedities te testen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid