Nieuwe campagne Unox: Kom. Soep.


In de nieuwe commercial staat Unox stil bij de verschillende 'soepmomenten', waaronder de Nieuwjaarsduik, waarbij ieder soepmoment wordt ingeleid met een uitnodigend 'Kom!'
Volgens Aleksander Fiege, Marketing Manager Unox is de campagne bedoeld om soep en Unox in de hoofden van de Nederlanders nog meer met elkaar te verbinden. Ook dient de campagne om mensen aan te sporen op meer verschillende momenten soep te eten. De simpele slogan 'Kom. Soep.' moet daarbij helpen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'We hebben bewust gekozen voor eenvoud en herkenbaarheid,' legt Fiege uit. 'Hoe vaak zeggen mensen niet "Kom!" tegen elkaar?' De bedoeling is dan ook dat iedereen bij het woord 'Kom' straks automatisch aan soep denkt. Fiege: 'We hopen natuurlijk dat deze slogan het in zich heeft om een soort nieuwe 'Biertje?' te worden.
Naast de televisiecommercial bestaat de campagne uit print, online, en outdoor-uitingen, met 'een soort Hollandse Haiku's', zoals Unox het zelf omschrijft, 'die wijzen op typische of atypische soepmomenten'.
Heeft Unox met deze slogan inderdaad een nieuwe 'Biertje?' te pakken? Oordeel zelf:
Unox Kom Soep
Credits:
Merk: Unox
Bureau: TBWA\Neboko
Concept: Bas Engels, Yacco Vijn.
Art: Yacco Vijn
Copy: Bas Engels, Bart Heijboer
Bureauproducer: Petra Leddy
Account: Robert Volten, Gert-Jan Timmer
Productiemij: Hazazah
Regisseur: Billy Pols
Verantwoordelijk bij klant (Unilever): Bart Kuppens, Aleks Fiege, Hiske Hoogveld
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid