Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Unox: Kom. Soep.

Unox lanceert vandaag een grote nieuwe campagne onder de slogan 'Kom. Soep.', die Nederlanders moet aansporen om vaker soep te eten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe commercial staat Unox stil bij de verschillende &;soepmomenten&;, waaronder de Nieuwjaarsduik, waarbij ieder soepmoment wordt ingeleid met een uitnodigend &;Kom!&

related partner content for mobile comes here

Volgens Aleksander Fiege, Marketing Manager Unox is de campagne bedoeld om soep en Unox in de hoofden van de Nederlanders nog meer met elkaar te verbinden. Ook dient de campagne om mensen aan te sporen op meer verschillende momenten soep te eten. De simpele slogan &;Kom. Soep.&; moet daarbij helpen.

&;We hebben bewust gekozen voor eenvoud en herkenbaarheid,&; legt Fiege uit. &;Hoe vaak zeggen mensen niet "Kom!" tegen elkaar?&; De bedoeling is dan ook dat iedereen bij het woord &;Kom&; straks automatisch aan soep denkt. Fiege: &;We hopen natuurlijk dat deze slogan het in zich heeft om een soort nieuwe &;Biertje?&; te worden.  

Naast de televisiecommercial bestaat de campagne uit print, online, en outdoor-uitingen, met &;een soort Hollandse Haiku&;s&;, zoals Unox het zelf omschrijft, &;die wijzen op typische of atypische soepmomenten&;. 

Heeft Unox met deze slogan inderdaad een nieuwe &;Biertje?&; te pakken? Oordeel zelf: 

Credits:

Merk: Unox
Bureau: TBWA\Neboko
Concept: Bas Engels, Yacco Vijn.
Art: Yacco Vijn
Copy: Bas Engels, Bart Heijboer
Bureauproducer: Petra Leddy
Account: Robert Volten, Gert-Jan Timmer
Productiemij: Hazazah
Regisseur: Billy Pols
Verantwoordelijk bij klant (Unilever): Bart Kuppens, Aleks Fiege, Hiske Hoogveld

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in