Heineken uit online hiphopmagazine


De bierbrouwer blijft wel als 'preferred sponsor' samenwerken met de Nederlandse hiphopsite, maar partner (en oprichter van hiphoplabel TopNotch) Kees de Koning is vanaf nu de enige partner.
Marketingmedewerker Norbert Cappatti van Heineken zegt tevreden te zijn over de samenwerking met State. ‘Met de Biertje?-campagne hebben we ons op de jongvolwassen stedeling gericht. Daar paste State goed bij. Nu hebben we de Serving The Planet-campagne en richten ons op een breder publiek.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
State moet nu op zoek naar nieuwe adverteerders. Tegenover VPRO's onlinepopmagazine 3Voor12 meldt De Koning dat er een interessante fase van start gaat. ‘We kijken wat we voor bepaalde merken kunnen doen. De samenwerking moet verder dan adverteren gaan. Ik denk bijvoorbeeld aan de Homegrown-schoen die we voor Nike hebben gemaakt. Het plaatsen van banners vormt natuurlijk wel een onderdeel van de samenwerking.’
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid