Overslaan en naar de inhoud gaan

Dinosaur Advertising opgericht

Willem van der Mee, Hans Ferree, Herman Pieter de Boer, Joop Roomer en Dirk Jan Meijer beginnen bureau voor seniorenmarketing. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijf 'grote' namen uit de jaren 60 en 70 van de Nederlandse reclame beginnen een nieuw bureau onder de naam Dinosaur. Oud BVA-voorzitter Willem van der Mee, ceo: 'Wij ergeren ons al jaren aan de manier waarop jonge reclamemakers de oudere consument bejegenen. We vonden het tijd worden om een structureel voorbeeld te stellen aan de jongere reclamegarde. Vergelijk ons met de lijst Pim Fortuyn, we willen de zaak opschudden. Als dat gebeurd is, dan zijn wij tevreden.’

related partner content for mobile comes here

Als eerste klanten worden genoemd: Yarden uitvaartverzekeringen,

Tena Lady en Van Lanschot Bankiers. Verder zijn er gespreken

met Van Houten Chocolade en Exota frisdrank. 'Merken die

het bij senioren zeker goed zullen doen’, aldus Ferree.

Dinosaur is gevestigd in voormalig bejaardentehuis Bernardus aan

de Amsterdamse Marnixstraat en zal zoveel mogelijk herintreders in dienst nemen. 'Geld is niet onze eerste prioriteit,' zegt Meijer. De Boer wil nog wel even kwijt dat zijn terugkeer naar het reclamevak te maken heeft met 'Honger naar de bal'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in