Dinosaur Advertising opgericht


Vijf 'grote' namen uit de jaren 60 en 70 van de Nederlandse reclame beginnen een nieuw bureau onder de naam Dinosaur. Oud BVA-voorzitter Willem van der Mee, ceo: 'Wij ergeren ons al jaren aan de manier waarop jonge reclamemakers de oudere consument bejegenen. We vonden het tijd worden om een structureel voorbeeld te stellen aan de jongere reclamegarde. Vergelijk ons met de lijst Pim Fortuyn, we willen de zaak opschudden. Als dat gebeurd is, dan zijn wij tevreden.’
Als eerste klanten worden genoemd: Yarden uitvaartverzekeringen,
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTena Lady en Van Lanschot Bankiers. Verder zijn er gespreken
met Van Houten Chocolade en Exota frisdrank. 'Merken die
het bij senioren zeker goed zullen doen’, aldus Ferree.
Dinosaur is gevestigd in voormalig bejaardentehuis Bernardus aan
de Amsterdamse Marnixstraat en zal zoveel mogelijk herintreders in dienst nemen. 'Geld is niet onze eerste prioriteit,' zegt Meijer. De Boer wil nog wel even kwijt dat zijn terugkeer naar het reclamevak te maken heeft met 'Honger naar de bal'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid