Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Bijenkorf's Maffe Marathon

Speciaal gemaakt voor digital, want vorig jaar werden de online Maffe Marathon-boekjes ruim 1,7 miljoen keer bekeken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Net als vorig jaar liet De Bijenkorf de Maffe Marathon-commercial speciaal voor het digitale kanaal ontwikkelen. De keuze komt voort, zo vertelt marketing directeur Robert Bohemen, in een persbericht, uit het succes van de campagne vorig jaar: &;De online Maffe Marathon-boekjes werden toen ruim 1,7 miljoen keer bekeken.&;

related partner content for mobile comes here

In de commercial speelt een witte plisséjurk van de jonge modeontwerper David Laport de hoofdrol. Laport studeerde in 2012 af aan de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag en vond zijn inspiratie voor deze jurk in bloemen; een combinatie met de mystieke lotusbloem die centraal staat in de campagne-uitingen. 

 

De Maffe Marathon van de Bijenkorf start dit jaar op woensdag 2 april om 8.00 uur en duurt tot en met zondag 6 april. Nieuw dit jaar is dat het voor Members van de Bijenkorf mogelijk is om de avond voor de opening al een pre-order te plaatsen. Dat kan door op deBijenkorf.nl of in de Bijenkorf App een verlanglijstje aan te maken.

Bohemen: &;Dit jaar is de Maffe Marathon met een looptijd van 5 dagen nog krachtiger dan voorheen, met een focus op nieuwe merken, ruimere openingstijden en volledige multichannelbenadering. De verwachting is dat ruim 40% van de Maffe Marathon omzet via deBijenkorf.nl gegenereerd wordt. Bovendien hebben onze Members een exclusief privilege door al op dinsdagavond te kunnen bestellen via een pre-order op deBijenkorf.nl.&;

Credits
Klant: de Bijenkorf
Titel: commercial de Maffe Marathon 2014
Creatieve Directie: Niels Westra
Copy Writer: Koos van Nuenen
Art Director: Joris van Ingen
RTV Producer: Simone Bakker, Robert Roosenstein
Account  verantwoordelijk: Mira Weijs
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Robert Bohemen, Karin Vriese, Eliene Abma, Bianca Koot
Productiemaatschappij: Branded Shorts
Regisseur: Jorrit Stollman
Producer: Omar Perineau
D.O.P. / Cameraman: Ruzbeh Babol
Off Line Editor: Kim Hinrichs
On Line: Mickey Did It
VFX: Mickey Did It
Grading: Captcha!
Geluidsstudio Sounds: Like a Plan
Geluidstechnicus: Gijs Stollman
Muziek: Audentity (Niels den Otter)          
Fotografie: Oof Verschuren
Beeldbeewerking: Mickey Did It
Digital Project Manager: Tamara Eeuwes
Digital Designer: Gabor de Man
Digital Developer: Stefan van de Geer/Gerrit Dijkstra

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in