Bouw tevreden over campagne veiligheid
Werknemer en werkgevers in de bouw vinden dat er veiliger wordt gewerkt als resultaat van de campagne '1 op 6', die een half jaar geleden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd door het Technisch Bureau Bouwnijverheid (TTB).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne Valgevaar was opgezet om iets te doen aan het gegeven dat een op de zes bouwarbeiders tijdens zijn loopbaan ernstig ten val komt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe noodzaak van de campagne werd onlangs nog aangetoond, toen de Arbeidsinspectie bekend maakte dat ze vorig jaar bij bijna de helft van de zeshonderd onderzochte bouwplaatsen het werk moest stilleggen vanwege een onveilige situatie. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid