Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever vindt vieze kinderen goed

Vuil worden is goed voor kinderen. Dat hebben de marketeers van Unilever gevonden in hun streven om het merk Omo weer wat vaart te geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vuil worden is goed voor kinderen. Dat hebben de marketeers van gevonden in hun streven om het merk weer wat vaart te geven.

related partner content for mobile comes here

Kinderen ontwikkelen zich beter als ze regelmatig buiten spelen en sporten, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek.

Afgelopen week gaven OMO en NOCNSF de aftrap voor de campagne 'Vuil is goed', om kinderen te stimuleren meer buiten te gaan spelen.

Vuil worden is nodig voor de groei en ontwikkeling van kinderen en voor hun welzijn en geluk, ontdekte klinisch psycholoog John Richer van de universiteit van Oxford. Mooi gevonden, maar hij deed het onderzoek dan ook in opdracht van Unilever.

Samen met NOCNSF heeft wasmiddelenmerk Omo van Unilever zelfs de Buitenspeelbond opgericht. Via de gelijknamige worden kinderen en hun ouders op ideeën gebracht voor buitenspelletjes.

De bedoeling is dat volgend jaar op Papendal de Nationale Kampioenschappen Buitenspelen worden gehouden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in