Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung investeert in vruchtbaarheidsapp voor smartwatches

De Zweedse app, Natural Cycles, haalde 7 miljoen dollar op. Een deel van dat geld kwam van Samsung.
Natural Cycles
Natural Cycles
Natural Cycles
Natural Cycles

Elektronicaconcern Samsung investeert in een vruchtbaarheidsapp om deze binnenkort toe te voegen aan de Galaxy-smartwatches. De Zweedse app, Natural Cycles, haalde bij de investeringsronde in totaal 7 miljoen dollar op. Een deel van dat geld kwam van Samsung. Oprichter van de app Raoul Scherwitzl wilde tegenover Bloomberg niet kwijt hoeveel het Zuid-Koreaanse elektronicabedrijf precies bijdroeg.

related partner content for mobile comes here

Ovulatietracker Apple

Via de lichaamstemperatuur houdt de applicatie bij wanneer de gebruiker vruchtbaar is of juist niet. De app heeft al meer dan 2 miljoen gebruikers. Scherwitzl meldt dat het bedrijf achter Natural Cycles zocht naar "strategische partners" om het aantal meetopties uit te breiden. Naar verwachting komt het programma in het tweede kwartaal van dit jaar op de Galaxy Watch5. Samsungs rivaal Apple kwam al in september met een eigen zogeheten ovulatietracker voor zijn Apple Watches.

 

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in