P.U.K. wil positieve draai geven aan crisis


P.U.K. Lifestyle staat voor Positief Uit de Kredietcrisis. De mensen achter P.U.K. zijn crisismoe en geven daarom Nederland de middelen om te laten zien dat zij klaar zijn met de berichtgeving over hoe slecht het allemaal gaat.
Het idee achter P.U.K. is dat we met positiviteit samen overal uit kunnen komen, melden de initiatiefnemers. P.U.K. wil het negatieve achterwege laten en samenhorigheid creëren. Dit doet P.U.K. Lifestyle in eerste instantie met T-shirts en shoppers met opvallende anticrisis teksten zoals: 'De crisis is zó 2008' en 'Als geld niet moest rollen, hadden ze het wel vierkant gemaakt!'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMensen die het initiatief willen steunen, kunnen terecht in de webwinkel van P.U.K. Lifestyle. P.U.K. Lifestyle is een idee van Hollands Handelen, een Rotterdams marketing- en communicatiebureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid