Overslaan en naar de inhoud gaan

P.U.K. wil positieve draai geven aan crisis

'P.U.K. Lifestyle' is op de Nederlandse markt geïntroduceerd, met als doel een positieve draai te geven aan de huidige financiële crisis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

P.U.K. Lifestyle staat voor Positief Uit de Kredietcrisis. De mensen achter P.U.K. zijn crisismoe en geven daarom Nederland de middelen om te laten zien dat zij klaar zijn met de berichtgeving over hoe slecht het allemaal gaat.

related partner content for mobile comes here

Het idee achter P.U.K. is dat we met positiviteit samen overal uit kunnen komen, melden de initiatiefnemers. P.U.K. wil het negatieve achterwege laten en samenhorigheid creëren. Dit doet P.U.K. Lifestyle in eerste instantie met T-shirts en shoppers met opvallende anticrisis teksten zoals: 'De crisis is zó 2008' en 'Als geld niet moest rollen, hadden ze het wel vierkant gemaakt!'.

Mensen die het initiatief willen steunen, kunnen terecht in de van P.U.K. Lifestyle. P.U.K. Lifestyle is een idee van Hollands Handelen, een Rotterdams marketing- en communicatiebureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in