Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook bij de Samsung Galaxy S24-serie draait de marketing om AI

Samsung prijst zijn belangrijkste smartphones in 2024 vooral aan om slimme softwarefuncties, en minder om de licht verbeterde specificaties.
Samsung Galaxy S24 serie
De key visual van de Samsung Galaxy S24-serie
© Afbeelding: Samsung
Samsung Galaxy S24 serie
De key visual van de Samsung Galaxy S24-serie
© Afbeelding: Samsung

De alsmaar stijgende interesse in artificiële intelligentie (AI) laat ook de marketingafdelingen van kleinere en grote bedrijven niet koud. Steeds vaker schrijven marketeers over hoe AI hun nieuwste software, een product of andere uitvinding wezenlijk beter maakt dan de concurrentie. Ook Samsung kiest die strategie bij het aanprijzen van zijn nieuwste Galaxy S24-smartphoneserie. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in