Omkoping nieuwe trend pr?
Gisteren had ik hoofdredacteur Jan Dijkgraaf van Management Team aan de lijn. Of wij als pr-bureau ook wel eens geld gaven voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Omkoping, hondsbrutaal, brieste Dijkgraaf verder. Aanvankelijk dacht ik nog aan een hoax van GeenStijl. Maar nee hoor vanmorgen vertelde de directrice van pr-bureau Hemels van Hart doodleuk in Metro dat het een fout was van een stagiaire. En pas toen viel ik echt steil achterover. Mediarelaties zijn bij sommige bureaus kennelijk zo onbelangrijk dat stagiaires mogen onderhandelen met hoofdredacteuren. Gek hè dat journalisten soms geen goed woord voor ons over hebben… Het mailtje en het artikel vindt u hier:
.(Hier...)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid