Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe organisatiestructuur Audax Publishing & Media

Audax heeft een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de uitgeverij Audax Publishing en de advertentieverkooptak Audax Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij Audax Media is in de nieuwe structuur de salesdirector verantwoordelijk voor het verkoopbedrijf. Evert Bosveld is aangetrokken voor deze nieuwe functie. Hij komt van gratis dagblad Metro. Wim Stönner leidt de voor de uitgeverij en verkooptak overkoepelende functie van manager Finance & Operations. Stönner kwam vorig jaar zomer over van de FD Mediagroep.

related partner content for mobile comes here

Vorige week werd al bekend dat Roland van Geest algemeen directeur bij Audax Publishing wordt. Hij trekt zich daarmee terug uit de directie van winkelketen AKO. Naast de dagelijkse leiding over Audax Publishing is Van Geest als hoofddirecteur binnen Audax ook eindverantwoordelijk voor alle uitgeverij- en retailactiviteiten.

De marketingafdeling werd in het verleden geleid door vier bladmanagers. Voortaan wordt de afdeling centraal aangestuurd door een hoofd marketing. Audax zoekt nog naar invulling van deze nieuwe functie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in