Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet weten waar je naartoe gaat met KLM

KLM biedt vanaf maandag 28 april zes weken lang honderd 'Mystery tickets' aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de meer avontuurlijk ingestelde reiziger, komt KLM met Mystery tickets. Wekelijks worden vijf topbestemmingen in Europa geselecteerd waar klanten voor €99 naar toe kunnen vliegen. Bij aankoop weet de klant nog niet naar welke van de vijf bestemmingen de reis gaat. Niet voor mensen die niet van een verrassing houden dus.

related partner content for mobile comes here

Klanten kunnen via iedere maandag van negen uur ’s ochtends tot twaalf uur ’s nachts Mystery tickets boeken voor het eerstvolgende weekend. Op dinsdag laat KLM de klant weten naar welke bestemming de reis gaat en op vrijdag vertrekt de vlucht vanaf Schiphol. De terugvlucht naar Amsterdam vindt op maandag na 10.00 uur ‘s ochtends plaats. De actie geldt zolang de voorraad strekt.

KLM komt de avontuurlijke boekers tegemoet met de &;Ask a Local-service&;. Omdat zij weinig tijd hebben om de reis voor te bereiden, biedt KLM de Mystery ticket-boekers de mogelijkheid om tijdens het verblijf via WhatsApp restaurant-, uitgaans- en andere reistips te vragen aan een inwoner ter plaatse.

Minder verrassend is dat KLM op maandag 28 april al bekend heeft gemaakt dat  de reeks wordt afgetrapt met tickets naar Oslo, Göteborg, Genève, Warschau en Barcelona. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in