Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders in top productiefste marketingwetenschappers

In het januarinummer van het internationale Journal of Marketing staan een top50 en een top58 met productiefste wetenschappers op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het januarinummer van het internationale staan een top50 en een top58 met productiefste wetenschappers op het gebied van marketing.

related partner content for mobile comes here

Hier staan een aantal Nederlanders in.

De top50 lijst is de 'Top 50 Most Prolific Scholars in the leading Marketing Journals During 1982-2006 by Adjusted Publication Rate'

Stefan Stremersch (Erasmus Universiteit) staat hier op nummer 7, Michel Wedel (Rijksuniversiteit Groningen/ University of Maryland) op nummer 11, Peter Verhoef(Rijksuniversiteit Groningen) op 18.

In de andere lijst, 'Top 58 Most Prolific Scholars in the leading Marketing Journals During 1982-2006 by Publication Rate' staat Stefan Stremersch op nummer 2, Michel Wedel op nummer 3, Jan-Benedict Steenkamp (Universiteit van Tilburg) op nummer 20, Harald van Heerde (Universiteit van Tilburg) op nummer 27, Peter Verhoef op nummer 32 en Frenkel ter Hofstede (University of Texas) op de 54ste plaats.

Bij de ranking (op basis van gegevens van 2672 marketing wetenschappers) tellen vooral publicaties in het Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research en Marketing Science mee.

Geen slechte score!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in