Naamswijziging en nieuwe huisstijl voor Edelman
De invoeringsdatum van de nieuwestijl markeert Edelman's vijftigjarig bestaan: de PR-bureaugroep werd op 1 oktober 1952 opgericht in Chicagodoor Dan Edelman.
De nieuwe huisstijl sluit aan bij het 'the relationship imperative'-conceptdat Edelman hanteert. Dit vooronderstelt dat betrouwbaarheid, transparantieen betrokkenheid bij de verschillende interne en externe belanghebbendenvoorwaarden zijn voor succes in een zich herstellende economie. De elkaaroverlappende driehoeken in het beeldmerk staan voor samenwerking en voorkrachten die zich bundelen.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuEdelman is een full-service PR bureau met 25 medewerkers en klanten insectoren als zakelijke en financiële dienstverlening, technologie,consumentenproducten en healthcare. Edelman PRWorldwide Inc. heeft 43vestigingen in Noord-Amerika, Europa, Latijns Amerika, Azië en Australië en2000 medewerkers en is daarmee de zesde PR-bureaugroep in de wereld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid